MANTEN MANTENAN

Cipt.   Diqin
Aris:   Diqin & Wiwit




Wania
Oju gudo lan dolan dolanan
Aku prawan ra gampan gampanan
Jowal jawil ra atur aturan
Opo mbok anggep wong murah murahan

Pria
Sopo sing nganggep wong murah murahan
Aku pengin mung konco koncoan
Syukur bage njur gelem geleman
Dibajutke terus pacar pacaran

Reff.   Pria
Kenalan aku suka kenal kenalan
Tapi jangan tangannya kluyur kluyuran
Aku wanita ada harga harganya
Nanti tak kandak'kan bapak bapak saya

Pria
E ~ lha dalah galaknya betul betulan
Yen marah kelihatan bener beneran
kalo gitu aku nggak cobak cobak'an
Apa lagi berfikir kawin kawinan

Wanita
Yen pancen welasmu mung tenan tenanan
Wis ra perlu terus jajal jajalan

Pria
Aku cinta kan suci sucian
Semoga bisa terus manten mantenan

Balik ke atas


0 Response to "MANTEN MANTENAN"

Post a Comment